sreda, 11. januar 2012

Igralec leta, napad

Včeraj smo začeli z zadnjim delom glasovanja za igralca leta v obrambi, danes je na vrsti napad. Vsak petek sem objavil igralce tedna, sedaj pa bomo izmed vseh omenjenih izbrali najboljšega

Ostalo je še 25 kandidatov, glasovanje poteka na že znani način. Dva igralca se pojavita, vi izberete boljšega. V drugi krog glasovanja se bo uvrstilo prvih 10. Časa za glasovanje je 100 ur.


6 x komentirano:

Saj vem, saj vem, ampak moram...Kje je pa Tim Tebow :D :D

ok, prej sem se zajebaval. Kje je pa Graham?

Joj, zdaj sem komaj videl, odkod teh 25..se mi je zdelo, da si jih sam izbral. Me je zavedal naslov, verjetno bi bil boljši-najboljša predstava tedna, samo potem bi glasovali za posamezno tekmo, tu pa je neka mešanica. Skratka, čisto sem zmeden :D, politika mi je odvzela moč razmišljanja :D

Jah, tako mamo. Sem že prvi teden sezone napovedal tak sistem. Če bi pa sam izbiral kandidate, pa sploh ne bi blo prav. :D

Brees ma preveč orožij in Graham nikoli ni imel mega tedna, je mel pa super sezono in pristal na drugem mestu med TE-ji na lestvici: http://nflslo.blogspot.com/2011/12/te-top-10-1-5.html

Tony Romo in Eli Manning izenačena na desetem mestu s točno 50%. Zanimiv boj

Hitr en glas za Elija, ne more bit Romo tok blizu. :)

Objavite komentar