torek, 22. november 2011

NFL scenariji, W12

Kot rečeno, GB ta teden še ne more osvojiti divizije, vendar se je izkazalo, da si lahko zagotovi mesto v končnici. Še enkrat torej vsi scenariji za ta teden. In še kratko opozorilo: vsi scenariji na tej strani upoštevajo, da izenačenj ni. NFL uradno upošteva tudi možnost izenačenj, vendar je potem vse precej bolj zakomplicirano.

San Francisco

- prvak divizije:
W + SEA L

SF bi po tem scenariju bil 10-1, SEA 4-7, ARI največ 4-7, STL največ 3-8. SF bi si tako zagotovil 10 zmag, ostali do 10 zmag več ne bi mogli priti.

Green Bay

- uvrstitev v končnico:
1) W + DAL L
2) W + NYG L

Zgoditi se mora eden od dveh scenarijev. Poglejmo zakaj je to dovolj. Če GB ta teden zmaga, bo 11-5. GB je že premagal obe ekipi (NO, ATL) z juga, torej bi drugouvrščena ekipa z juga lahko prehitela GB v bitki za Wild Card le pri 12-4. Edina možnost, da bo drugouvrščena ekipa 12-4 je, če ATL zmaga vse preostale tekme, NO pa vse razen proti ATL. V tem primeru bi NO premagal tudi DET, ta bi bil največ 11-5 in bi bil na koncu zaradi slabšega izkupička znotraj konference za GB. GB bi tako držal drugo WC pozicijo. Edina preostala ekipa, ki bi lahko prehitela GB bi bila drugouvrščena iz vzhoda. NYG in DAL še igrata po dve tekmi med sabo, torej lahko oba kočata 11-5. Po tem scenariju bi bil DAL prvak vzhoda, NYG bi bil drugi, vendar bi NYG prehitel GB, ker bi ga po tem scenariju premagal. Če ta teden DAL ali NYG izgubi, oba ne moreta končati 11-5 in drugouvrščeni ne more prehiteti GB.

Obstaja še možnost, da je GB tretji v diviziji pri 11-5. DET bi tako moral biti 12-4 in bi torej za ta izkupiček moral premagati NO. Po tem scenariju drugouvrščena ekipa iz juga ne bi mogla biti pred GB in vse drugo ostane isto.


3 x komentirano:

a to ti sam delaš kalkulacije al jih na netu poiščeš?

Za SF sem sam, ker mi je bil takoj očiten, sem ga že zjutraj objavu, pa delno že prejšnji teden. Za GB sem sprva spregledal pa sem videl mal prej na twitterju, da so objavl uradne scenarije, ampak kot rečeno: uradni scenarij upošteva možnost izenačenih tekem, tak da so bolj komplicirani. No, ko sem videl, da obstaja nekaj, sem šel pogledat, primerjal z uradnim in izračunal iz obojga skup, kak je, če predpostaviš, da ne bo nobena tekma izenačena. Razlaga je tud moja.

Tole je uradno za GB:

1) a GB win + DAL loss or tie + ATL loss OR
2) a GB win + DAL loss or tie + NO loss OR
3) a GB win + ATL loss + NYG loss or tie

Tle pol upoštevajo, da je lahko med NO in DET izenačenje in potem sta na konc oba 11-4-1 in prehitita GB, ki bi bil 11-5. Ampak to je brezveze po mojem. Če slučajno bo izenačeno kje, se bomo potem ukvarjal s tem.

Objavite komentar