torek, 13. september 2011

Napoved zmagovalcev, W1, rezultati

Prvi teden je torej končan. Poglejmo, kako uspešna (ali neuspešna) sva bila tokratna napovedovalca. Jaz sem imel enega slabših tednov odkar pomnim. Uspelo mi je sicer napovedati presenečenje Billsov. Pri drugem presenečenju sem bil zelo blizu, a so Cowboysi ob koncu igrali preslabo. Še nekaj drugih tekem je bilo zelo tesnih. Upam na boljše rezultate v prihodnosti. Vlado je dosegel kar soliden rezultat. Naslednji teden se mi bo pri napovedovanju pridružil Boris.

končni rezultat
Jure: 8-8
Vlado: 10-6

Saints @ Packers
Jure: Saints
Vlado: Packers

Steelers @ Ravens
Jure: Steelers
Vlado: Steelers

Falcons @ Bears
Jure: Falcons
Vlado: Bears

Bengals @ Browns
Jure: Browns
Vlado: Browns

Colts @ Texans
Jure: Texans
Vlado: Texans

Titans @ Jaguars
Jure: Titans
Vlado: Titans

Bills @ Chiefs
Jure: Bills
Vlado: Chiefs

Eagles @ Rams
Jure: Eagles
Vlado: Eagles

Lions @ Buccaneers
Jure: Lions
Vlado: Lions

Panthers @ Cardinals
Jure: Cardinals
Vlado: Cardinals

Vikings @ Chargers
Jure: Chargers
Vlado: Chargers

Seahawks @ 49ers
Jure: 49ers
Vlado: 49ers

Giants @ Redskins
Jure: Giants
Vlado: Giants

Cowboys @ Jets
Jure: Cowboys
Vlado: Jets

Patriots @ Dolphins
Jure: Patriots
Vlado: Patriots

Raiders @ Broncos
Jure: Broncos
Vlado: Broncos


4 x komentirano:

bravo Rockstar, super, se pa že veselim najinega dvoboja :D :D .Pa še to, povej mi, ko pišem komentare, se da kak naret, da ne rabim skoz it spodi pod "komentiraj kot" pa izbirat, ker mi to resnično gre na k., ker bi rad več komentiro, pa mi toti kurc voljo vzame :( . Drgač pa kr tak naprej, NYG FTW! Bi ti pa sam kej pomago, ampak nimam ideje kako.

Če si prijavljen v gmail, potem bi moglo bit tko, da te avtomatsko prepozna in samo napišeš. Sicer je pa zaenkrat tko kot je. Obstajajo neki sistemi za prijaznejše komentiranje. Bom pogledal, kako delujejo tiste zadeve pa mogoče inštaliram tukaj v naslednjih dneh.

bom probal prek gmaila, ja

evo super, to je to, zdaj pa ostane doli.

Objavite komentar